Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

onsdag 15. mars 2017

4 tur til den forlatte gården på Romerike

Etter at jeg flytta vekk fra xen min, så bestemte jeg meg for at jeg bare måtte komme meg opp i 2 etj på det ene huset på gården før hele huset raste ned. Siden flere fra urbex forumet hadde vært oppi der, så BARE måtte jeg også. Hehe...
Var ikke sånn at det var sånn wow mye der oppe, også med tanke på at taket i 1 etj var på vei ned, så tok jeg det ganske så rolig der oppe. Fikk kanskje ikke de helt perfekte bildene som jeg ønska der oppe, siden jeg avr mer redd for å rase gjennom til kjellern, og den var jo fyllt igjen med vann. Så bade hadde jeg ingen planer om. Siden jeg også var her aleine denna gangen, tok jeg det rimelig rolig og frsiktig.  Men blei jo noen bilder.




























Ingen kommentarer: