Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

tirsdag 24. januar 2017

1 forlatt hus og 2 hytter i Enebakk

I september da var jeg på en tur ute i Enebakk. Skulle se på et hus og en hytte, men vi fant en til. Ikke så mye å si om dem. Huset var ganske rotete, men lå en del ting der. Turte ikke å gå opp i 2 etj. siden trappa hadde nok ikke tålt vekta mi. Hehe... og siden det var glass skår overalt, tok jeg ikke sjansen på å gjøre noe drastisk. Ene hytta, hadde gulvet rast sammen, men lå noen gamle ting igjen. 3 hytta var nesten helt tømt, kun noen få møbler.
Trist å se at folk bare forlater det med masse ting igjen. Den ene hytta er det vist en eier av hytta, og han er 40 år. Men han har sikkert fått arva hytta og kanskje ikke veit om den en gang.
Så her er bildene fra denna turen.

Jeg har vært på flere turer i det siste. Så bildene kommer etterhvert. Bare litt treig. :P Hehe...

























Copyright på alle bildene. CBL2016. Skal bytte ut de bildene som ikke har mitt vannmerke enda. Tok feil bilder fra feilbildemappe. Uansett er det jeg som har orginalbildene. :) Kos dere.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra funn!!

Mikkel

Nicki84 sa...

Takk :)

Unknown sa...

Hei :) villig til å bytte kordinater?