Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

onsdag 23. januar 2019

Bloggen er lite aktiv og litt anna info

Hei.
Jeg får titt og ofte mailer fra dere lesere her om jeg kan fortelle hvor de forskjellige byggene ligger. Det gjør jeg sjelden, med mindre jeg veit hvem du er, du forteller meg hvilken hensikt du har med å besøket stedet. eller jeg kjenner deg godt. Jeg sitter flere timer å saumfarer finn kart og andre kart for å finne de stedene som kanskje ingen andre har vært på. Jeg opplevde i 2011 noe som fikk meg til å tenke om igjen om jeg skulle fortelle stedene videre til noen. Jeg har gjort det en gang og det viste seg at de jeg sa det til ikke var til å stole på, så det endte med at det området som hadde liggi forlatt i mange år, blei rasert pga folk ikke hadde respekt for den gylne regelen til UE.  Derfor sier jeg ikke noe videre. Men ja, jeg kan hjelpe dere på vei, kanskje.... men man skal ha respekt når man besøker dissa stedene. Innimellom kan det lønne seg å spørre etterkommere/eiere av steder du vil besøke og fortelle din grunn for at du vil ta bilder/ besøke stedene.  Lykke til på ferden. En spennende hobby.
Fortell meg gjerne hva du ønsker med å få vite om stedene, så er jeg nok litt mer hjelpsom. Men vær seriøs. Ungdom på spøkelses jakt eller noe anna useriøst blir ikke svart.

Jeg har ikke vært så aktiv pga det har vært andre ting som har vært viktigere enn denne hobbyen på en stund. Men jeg har vært flere steder og kommer til å være litt mer aktiv til sommern håper jeg.

Ingen kommentarer: