Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

søndag 13. september 2015

Detalje bilder fra forlatt gård på Romerike, tur 3.

Ja, da fikk jeg endelig dratt hit igjen.  Så etter at vi måtte ta noen snik bilder av noen kuer før vi valgte å rusle videre opp til gården. Satt noen naboer å glana, så vi ønska ikke dem sin oppmerksomhet eller politiet for dne saks skyld. Så da ble vi redda av noen kuer og at jeg tok noen bilder av den "fine" naturen rundt. Hehe... Men så skjønte vel naboene at vi var bare for å ta bilder, så da gikk de inn, og vi kunne rusle videre opp til den gården. Jeg har blitt litt glad i denna gården, men jeg ser jo nå etter å ha vært der en del ganger hvor mye ting som minsker vekk derfra fra gang til gang. Etter 2 tur tok jeg jo kontakt med historielaget her i kommunen, så kan jo hende at de har vært å henta noen ting eller at gårdeier har fått hjelp til å fjerne noen ting. For denne gangen så jeg at mange av de store tingene var borte, som gråtass og noen sånne gårdsvogner. Var en del små ting som var fjerna, det trur jeg er vandaler kanskje. Men denne gangen valgte jeg å gå inn i en av de sammenraste husa for å se om jeg kunne ta noen fine detaljebilder innvendig. Siden huset var noe skakt, så holdt jeg meg kun i 1 etj.  og at det er den vanndammen under huset, gikk jeg ganske så rolig rundt.
 Så prosjekt forlatt gård er avsluttet på denne gården. Men tar meg som sagt en tur innimellom for å titte på tilstanden. Så legger ut noen ku bilder også, hehe... Søte var dem.. Men bra dem holdt seg bak gjerdet, jeg er nemlig livredd kuer og okser.






























































































Ingen kommentarer: