Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

mandag 26. september 2016

Litt om mitt forhold til besøkene mine til de forlatte byggene...

Ofte skriver jeg at stedene er på Romerike, grunnen er ofte at jeg ønsker ikke å legge ut akkurat hvor stedene jeg finner er. Selv om stedene har mye hærverk og sånn, så vil jeg at stedene skal få stå i fred. Selv om det finnes mange som finner disse stedene etter meg. Jeg gir kun ut info om stedene hvis jeg kjenner til deg eller at du forteller litt om deg selv og hvorfor du har så veldig lyst å vite hvor dette er.  Jeg tar denne hobbyen min veldig seriøs, jeg skulle ønske jeg fikk vite mer om historien til disse stedene jeg besøker og hvorfor kom dem aldri tilbake. Nå har jeg fått vite litt hvorfor denne forlatte gården på Romerike bare står å forfaller og det er pga en arvestrid innad i familien. Jeg har lagt min elsk på den gården. Og nå har jeg flytta litt nærmere den. Så kommer jeg til å bruke de forskjellig årstidene til å ta forskjellige bilder av denne gården.




Jeg starta med denna hobbyen da jeg var ganske ung. Tok lang tid før jeg fant ut at det var flere som hadde den samme hobbyen som meg. Det var ikke så mange jenter som dreiv med dette, men etterhvert har jeg sett nå at det har kommet flere jenter/damer med på dette. Folk jeg har sankka med både som jeg har møtt på da jeg har vært på stedene og andre jeg har snakka med, syns dette høres veldig spennende ut.





Ingen kommentarer: