Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

fredag 11. september 2015

Forlatte hytter på Romerike tur 2

Ja, da klarte jeg ikke å vente på at jeg skulle dra sammen noen opp til de hyttene jeg var på. Jeg måtte bare sjekke tilstanden til de hyttene jeg gikk glipp av på første tur. Også var det greit å studere hvilken vei som er best å gå når jeg skal på tur med andre, siden det er ikke alltid like lett å se stier på kart i en tett skog. Siden hjem veien var litt kronglete, var det greit at jeg ikke gikk der jeg egentlig hadde tenkt. Skremte meg selv ett par ganger, som da igjen gjorde at jeg ikke turte å titte på 2 hytter, hehe.... Var jo sikkert ingen der, men man føler det når man går å trasker sånn aleine inne i skogen, selv om bebyggelsen ligger like ved, hehe...





Den er mest sannsynlig forlatt






Forlatt
Samme hytte som første bilde, den er mest sannsynlig forlatt
Forlatt

Forlatt

Forlatt, her skremte jeg livskiten av meg selv, så tørte ikke å nærme meg hytta, hehe...

Trolig ikke forlatt


Forlatt

Forlatt




Ut i fra det hølet der tok jeg en del bilder, som jeg igjen redigerte så jeg fikk frem detalje bilder.

Litt detaljer her, er jo at grillen står inne, med brannslokningsaperatete ved siden av.

Skap full av ting.

Kanskje ikke lenge siden det var 2 stk her, hvertfall. Suppetallerknene står klare på benken.

Hva som er meninga her aner jeg ikke, men har sett en anna hytte med det samme opplegget litt lenger nede i skogen. Den er ikke forlatt


Ut huset til den hytta med hull i døra.

Forlatt, litt skrøpelig trapp


Mest sannsynlig forlatt

Mest sannsynlig forlatt

Mest sannsynlig forlatt
Trolig forlatt

Utsikt på vei hjem :)





Ønsker dere en god helg :) Blir mest sannsynlig en tur i morra for mer detaljer og da får jeg turfølge. :)

Ingen kommentarer: