Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

søndag 13. september 2015

Detalje bilder fra forlatte hytter på Romerike tur 3

 Vi var først oppe ved dissa hyttene som er forlatt, så dro vi ned til den forlatte gården på Romerike. Her kommer det mest detalje bilder. Så da er prosjekt forlatte hytter og forlatt gård på Romerike avsluttet. men kommer nok til å ta meg en tur opp å se på hyttene og gården etter noen år, for å se tilstanden.



Så her kommer bildene fra hyttene  først:
Fra hytte 1.




























Fra hytte 2.






























Fra hytte 3.








Fra hytte 4.




































Fra hytte 5.























Fra hytte 6.







Fra hytte 7.




















Fra hytte 8.





Fra hytte 9.












Ingen kommentarer: