Min blogg

Velkommen inn i min forlatte verden. Siden handler om min hobby UE. Jeg elsker å dra til steder som er forlatt av ukjente grunner, og da igjen å dokumentere dette ved å ta bilder.

mandag 31. august 2015

Forlatte hytter på Romerike

Da har jeg vært på tur igjen. Denne gangen dro jeg aleine, hehe... Selv om jeg hater å gå i skauen aleine, så klarte jeg å kose meg litt og tok meg til og med en pause i sola.
Hyttene ligger på toppen av en ås.  Var nydelig vær i dag.
Det er hvertfall 3 hytter som er forlatt, men mulig det er 2/3 til, men jeg gikk forbi stien, så da gikk jeg ikke tilbake igjen for å finne den, siden de ligger litt mer inne i skogen. Dissa jeg fant ligger ved hovedstien, så da følte jeg meg litt tryggere hvis det var noen i/ved hyttene.
Så blir en tur der igjen, men da sammen med noen. Så jeg kan få tatt flere detalje bilder, perfekt sted å ta en del detalje bilder. Spesielt ved hytte 1. 




Så legger ut noen bilder, resten ligger på min facebook side nicki84 forlatte verden.

Hytte 1














Hytte 2

























Hytte 3













Her er det rester av en brent/rast sammen hytte


Noe usikker på denna hytta var forlatt, siden jeg var aleine, tørte jeg ikke å gå inn å sjekke. Men skal tilbake å sjekke mer og ta flere detalje bilder. Bra sted å ta detalje bilder.


Masse bær var det der. :)

Ingen kommentarer: